LIVRARE
Livrarea produselor se face prin angajatii nostri sau curier specializat la adresa specificata de catre client in formularul de comanda sau produsele pot fi ridicate de la Atelierul CarisDeco.
Livrarea va fi facuta la data aleasa de tine in pagina de produs, la ce adresa specificata de tine in pagina de checkout, dar numai in Oradea si zonele limitrofe.
Pentru livrari in afara ariei locale de acoperire si la nivel national, livrarea se realizeaza prin compania de curierat rapid Sameday.
TERMEN SI PROGRAM DE LIVRARE
Orice comanda poate fi livrata in Oradea si in zonele limitrofe, in 2-4 ore de la confirmarea platii în cazul produse aflate în stoc.
Programul de livrari este: 09:00 – 21:00 de luni pana vineri si 10:00-19:00 sambata si duminica.
Programul de livrari, poate fi modificat in anumite perioade ale anului (1-8 martie, Craciun, Revelion, alte sarbatori legale).
Orice comanda achitata pana la ora 17 poate fi livrata in aceeasi zi.
Comenzile plasate dupa ora 18 se vor livra in ziua urmatoare.
Anumite livrari pot fi amanate sau chiar anulate in conditii de forta majora sau in perioade foarte aglomerate din an (Valentine’s Day, 1-8 martie, Paste, Craciun, onomastici, etc)
COST LIVRARE
Livrarea produselor comandate este gratuita pentru orice comanda cu livrare in Sanmartin si in zonele limitrofe. Pentru livrari in afara ariei locale de acoperire si la nivel national, livrarea se realizeaza prin compania de curierat rapid Sameday. Costul livrarii este de 18 ron.
CONDITII SPECIALE LIVRARE
SC CARIS DECO & EVENTS SRL nu raspunde pentru livrari nereusite/amanate care decurg din lipsa destinatarului la momentul livrarii, la adresa furnizata de catre expeditor. Datorita perisabilitatii produselor cu flori, nu raspundem de deprecierea/ofilirea produselor ca urmare prelungirii timpului de livrare datorita unei adrese de livrare incorect furnizata de client, o amanare sau o redirectionare solicitata de client sau de catre destinatar, o amanare sau o redirectionare survenite ca urmare a lipsei destinatarului de la adresa.
In situatia in care accesul la destinatar este restrictionat (portar, punct de control, destinatar internat in spital, etc) iar curierului nu i se permite accesul catre destinatar, sau daca destinatarul lipseste de la adresa, coletul poate fi receptionat de o terta persoana (portar, receptioner, vecin, ruda, coleg, etc.) daca aceasta persoana va semna pentru primirea coletului. In aceste conditii comanda va fi considerata livrata.
In cazul in care nicio alta persoana care are acces la destinatar nu doreste sa semneze pentru primire sau destinatarul nu este prezent la adresa si nu poate fi gasit la telefon, curierul va reveni la adresa de maxim inca doua ori. In cazul in care destinatarul nu este gasit dupa 3 incercari, SC CARIS DECO & EVENTS SRL nu poate fi invinuita pentru livrarea nereusita, iar clientul va fi instiintat asupra acestei situatii, urmand sa ne comunice cum doreste sa procedam. Produsul poate fi distrus, sau poate fi livrat, la cerere, la o noua adresa. SC CARIS DECO & EVENTS SRL nu este raspunzatoare in cazul degradarii produsului datorita transportarii acestuia de catre curier timp de doua zile. Clientul poate solicita, contra cost, improspatarea aranjamentului daca este cazul. Valoarea necesara improspatarii aranjamentului va fi comunicata clientului. In cazul in care nu vom putea sa luam legatura cu clientul prin canalele de comunicare folosite anterior, produsul va ramane la Atelierul nostru in asteptare timp de 2 zile. Dupa expirarea acestui termen, produsul va fi distrus iar comanda considerata finalizata.
In cazul in care destinatarul refuza primirea coletului, SC CARIS DECO & EVENTS SRL nu poate fi invinuita pentru livrarea nereusita iar clientul va fi instiintat asupra acestei situatii, urmand sa ne comunice cum doreste sa procedam. Produsul poate fi distrus, sau poate fi livrat, la cerere, la o noua adresa. In cazul in care nu vom putea sa luam legatura cu clientul prin canalele de comunicare folosite anterior, produsul va ramane la Atelierul nostru in asteptare timp de 2 zile. Dupa expirarea acestui termen, produsul va fi distrus iar comanda considerata finalizata.
Compania noastra nu isi asuma nicio obligatie daca livrarea nu poate fi efectuata in cazul situatiilor de vreme extreme (cod galben / cod rosu / cod portocaliu) sau in cazul accesului limitat la adresa. Expeditia comenzii in cauza se poate amana sau redirectiona catre o noua adresa cu livrare in termen de 24 de ore.
Deoarece exista anumite perioade foarte aglomerate pe parcursul unui an (Craciun, Valentine’s Day, 1-8 Martie, Paste, alte sarbatori) va rugam sa va programati din timp comenzile realizate in preajma acestor perioade din an. SC CARIS DECO & EVENTS SRL isi rezerva dreptul de a decala data de livrare pentru comenzile efectuate in aceste perioade din an, dar numai cu instiintarea clientilor asupra acestui fapt in prealabil. In situatia in care nu reusim sa te contactam prin canalele folosite in comunicarea anterioara cu tine, vom considera ca avem acordul tau implicit.
O livrare de succes depinde in foarte mare masura de acuratetea datelor care ne sunt furnizate (nume si adresa destinatar, nr de telefon, data si intervalul orar al livrarii etc).
Nu poate fi considerata nelivrata / livrare neconforma / marfa ofilita / marfa stricata nici o comanda aflata intr-una din situatiile mai sus mentionate. Ne angajam sa oferim in cel mai scurt timp detaliile referitoare la statusul unei livrari clientilor nostri atunci cand ne sunt solicitate si sa facem tot ce este posibil pentru a facilita livrarea comenzilor.
Orice redirectionare a unui produs catre o noua adresa survenita in urma uneia din situatille de mai sus si solicitata de catre client, se face numai in urma achitarii unei taxe de transport de 25 lei/adresa livrare, indiferent de valoarea comenzii.
In cazul in care comanda este livrata, sub semnatura destinatarului mentionat sau unei alte persoane de la adresa, la termenul agreat de ambele parti, atunci compania este exonerata de orice penalitati, amenzi sau returnari pentru orice situatii aparute ulterior.
LIVRARE IN ANONIMAT
Comenzile plasate pe www.carisdeco.ro cu mentiunea de a fi livrate cu pastrarea anonimatului nu vor fi divulgate destinatarului decat in cazuri exceptionale, la cererea Autoritatilor sau in urma acordului clientului.
Destinatarul coletului poate fi contactat telefonic inaintea livrarii, pentru validarea adresei si a orei de livrare, dar nu i se va comunica ce urmeaza sa primeasca, folosindu-se termenul general de “colet”, iar orice informatie referitoare la identitatea clientului nu va fi transmisa destinatarului.
AMBALAJE
Acordam o mare atentie ambalajelor folosite pentru a ne asigura ca produsele noastre ajung in perfecta stare la destinatar. In acelasi timp, dorim sa minimalizam folosirea ambalajelor pentru a permite produselor (mai ales produselor care contin flori) sa fie mai vizibile si mai impresionante.
Toate buchetele de flori sunt ambalate intr-o hartie discreta, reciclata, maro, captusita cu hartie de matase in ton cu buchetul.
Aranjamentele florale vor fi ambalate, doar daca este neaparat necesar, si numai la cererea clientului, in punga de cadouri sau folie de celofan transparenta.
Produsele de décor vor fi ambulate in folie de celofan tansparenta, in punga de cadou sau in cutii de cadou, dupa caz.
Cadourile gourmet vor fi ambalate in folie de celofan transparenta, sau in cutii de cadou, dupa caz.
Plantele vor fi ambalate in folii de celofan specifice.
Toate produsele vin insotite de eticheta produsului care contine informatiile de intretinere ale acestuia.
In cazul in care doriti ca un produs comandat sa fie ambalat intr-un fel anume, sau sa nu contina nici un ambalaj, va rugam sa ne transmiteti acest lucru pe email in momentul efectuarii comenzii, la adresa contact@carisdeco.ro. Clientii pot solicita un ambalaj special, caz in care i se va comunica clientului, costul ambalajului, in functie de solicitare.
CONFIRMAREA LIVRARII
SC CARIS DECO & EVENTS SRL va transmite dupa livrare (in cazul livrarilor locale din Oradea si zonele limitrofe), in 1 pana la 72 de ore, confirmarea livrarii insotita de poza produsului care a fost livrat, pe email. Aceasta are scopul de a prezenta imaginea reala a produsului livrat, pozele nefiind prelucrate si prezentand exact produsul dus la destinatie. Compania poate sa trimita, la cerere, si o poza cu fisa de comanda semnata de destinatar, in scopuri de verificare. Pozele pot fi transmise doar prin email, iar compania noastra nu este responsabila pentru erori de comunicare tip: lipsa conexiune internet, date de contact eronate, erori de comunicare etc. Potrivit legii, orice florarie online are obligativitatea transmiterii pozei martor catre clientul platitor. In perioade foarte aglomerate cum ar fi Valentine’s Day, 1-8 Martie, Paste, Craciun, onomastici, etc. ne rezervam dreptul de a amana/anula transmiterea pozei martor pe email, aceasta putand fi pusa la dispozitia clientilor doar la cerere.